I just happend to feel so alone, for today, for all days to come.


Idag har jag försökt att skriva på mitt och Kellys pm. Det ska in för granskning på måndag, så vi måste bli klara med det i helgen. Jag har varit ganska tankspridd och inte riktigt kunnat fokusera vilket har bidragit till att jag istället kollat på TV och ätit clementiner. Nu tänkte jag göra mig lite te och se om det går bättre att nattskriva lite; brukar ju alltid kunna plugga bättre på kvällar/nätter av någon anledning.
Iallafall, igår beställde jag ett nytt batteri till min dator eftersom det jag har nu inte fungerar alls= jag måste ha laddaren i hela tiden. Som tur var hjälpte Mattias mig att hitta ett billigare, så jag kommer bara behöva betala ca. 550:- istället för 900:- som hon i datorsupporten sa att det skulle kosta. Det kändes ju faktiskt lite bättre även om det inte är kul att lägga ut 500:- på nytt batteri såhär i juletider, menmen, that's life eller någonting sådant.
Nu ska jag ge pluggandet en till chans.


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0