Jullov imorgon!

Håller på att storstäda min lilla lägenhet för fullt! Det är tråkigt men någongång måste man ju göra saker som är tråkigt också. Jag har iallafall lyckats diska all min disk och har precis slängt in sista maskinen tvätt; det går liksom framåt! Imorgon har vi sista seminariet i skolan innan vi får jullov (fast egentligen har vi inte jullov men jag hoppar över ett seminarie och en föreläsning för jag tycker att jag förtjänar lite lov, sådeså!). Ska bli så himla skönt att få vila huvudet från skolan ett tag. Nu ska jag ta och fortsätta med städningen så jag slipper vara uppe hela natten. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: comparison essay

Vård i hemmet är verkligen inte det mest behagliga. Men för att komma till, eller hur? )


★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0