Men jag lever på impuls nu.

Igår när vi var och mellandagsrea-shoppade så var jag även på jakt efter ett par nya skor. Hade tänkt att kika efter ett par creepers men hittade varken några som var fina, eller som fanns i min storlek. Någonstans på nån gata så snubblade vi iallafall in i en skoaffär, och jag hittade som sötaste små skorna. I vanliga fall så brukar jag inte alls tycka om den här typen av skor, men just dessa skor var liksom lite mer rundade fram till, och runda skor är bra skor! Dock fanns dom, naturligtvis, bara i strl 37 (jag har ju liksom typ 38 i vanliga fall). Bestämde mig dock för att pröva en sko, och efter lite lirkande så fick jag faktiskt på mig den. Nu till det störiga; jag trodde att den foten som jag provade skon på var min lite mindre fot, så jag brydde mig liksom inte om att ens be om att få prova den andra skon eftersom den då med stor sannolikhet inte skulle ha passat.
Kunde dock inte sluta tänka på skorna, och direkt när jag kom hem så googlade jag efter vart jag kunde köpa dom= helt omöjligt! Dom fanns på en affär, men var helt slutsålda. Blev typ desperat, för jag ville verkligen ha skorna, så jag sprang och hämtade ett måttband och Åsa hjälpte mig att mäta. Då visade det sig att foten jag provat skon på i affären inte alls var min lilla fot, utan min stora; jag kunde alltså ha skorna! Blev typ ashappi och smidde snabbt upp en plan på hur jag på bästa sätt skulle kunna ta min in till stan och köpa skorna. Fick låna Martins pendeltågskort och klockan tio så hände jag på låset till skoaffären och några minuter senare så var skorna mina! :D Nu går jag runt här hemma hos papi och håller på att gå in/töja ut skorna en aning. Detta kommer nog bli superduperbra!





Kommentarer
Postat av: marie

Haha du är så söt!

2011-12-27 @ 14:14:22
URL: http://fridolfsson.blogg.se/
Postat av: Ida-Lisa

De var ju skitsnygga! :D

2011-12-27 @ 14:53:44
URL: http://idalisapersson.tumblr.com/
Postat av: panda

åh vilka fina! vart hittade du dom?

2011-12-28 @ 10:09:10
URL: http://pandawhore.blogg.se/
Postat av: Magnus

sv: på skansen :)

Snygga skor förresten.

2011-12-29 @ 18:52:23
URL: http://hejmagnus.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0