Mini-julafton

Igårkväll så hade jag och mina vänner mini-julafton hemma hos Ida-Lisa. Först åkte vi till Ica och köpte på oss en massa goda saker att äta, sen åkte vi hem till Ida-Lisa och började förbereda lussekattsdegen. Under tiden som den jäste så bytte vi julklappar med varandra. I mitt fall så var det Catti som hade köpt till mig, och jag fick boken "En dåre fri" och en glittrig eyeliner som jag önskat mig! :D När julklapparna var utdelade så hällde vi upp chips och dipp och började kolla på "Love actually". Under tiden som vi kollade på filmen så fixade vi iordning lussekatter med vit choklad i, åh så himla gott! När lussekatterna var klara så låg vi resten av kvällen och kollade på movie, åt en massa gott, kollade på läskiga Mårran-klipp och hade det sådär allmänt mysigt. Mitt i natten hade Ida-Lisa och jag hade även en liten dansuppvisning till "Sexy and I know it", vi har tänkt att köra den dansen på Kåren nästa fredag, haha! Kvällens största fail var när vi skulle kolla på en film där dvd-skivan var jätterepig så vi missade början (utan att veta det) och sen helt plötsligt var den slut; då hade den hoppat över hela slutet, så jag fick försöka förklara hur den slutade, trots att dte var flera år sedan jag såg den sist, haha!






Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0