Och när man hatar den man blivit, och man föraktar den man var, så finns det ingen Gud i världen som kan ge dig något svar, förutom: Vi ska alla en gång dö.





1. KENT SKA SLÄPPA NYTT ALBUM I APRIL (JAG ÄR INTE RÄDD FÖR MÖRKRET)! Jag ca. dog när jag såg det under föreläsningen. Slutade andas för en liten stund och sen bara pangbomkrash 120 i puls ungefär och jag skakade och hoppade runt på stolen och egentligen ville jag ställe mig upp och skrika "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!" i klassrummet men jag tror inte att föreläsarna skulle ha uppskattat det, så jag skrek i huvudet istället och var helt vild i hjärtat och ville visa alla mina vänner dom finaste nyheterna på länge och visste inte om jag skulle gråta eller skratta och ja!
2. Dom har släppt några turnédatum och jag ska försöka få biljetter till spelningen på Trädgårdföreningen i Göteborg den 14/7. Jag hoppas att dom släpper mer spelningar i till exempel Stockholm/Västerås/Växjö/nånstans i Skåne pga ganska nära om jag är hos mami! Sen tycker jag att jag och Marie ska åka på spelningen i Åbo, det hade ju varit det bästa ungefär!



Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja, det var angenäma nyheter. Då får man väl pricka in en konsert till sommaren. Skulle varit gött med Siesta, så slipper man pendla och trixa och fixa. I andra hand är allt annat i Skåne välkommet. Nåväl, det är ju först nästa år!

2011-12-12 @ 18:56:50

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0