Lilla sommarfesten.










I fredags var det fest, och vi började kvällen hemma hos Ida-Lisa som bjöd på en mintu-drink och mat. Se målade vi mustascher på fingrarna och diskuterade konstiga saker och Ida-Lisa och jag dansade till "sexy and I know it" haha! Sen drig vi på fest på Kåren. Det var skittråkigt. Istället för att ha en DJ så hade dom ett liveband som spelade hela kvällen vilket resulterade i att det bara blev coverlåter på musik som inte alls var särskilt bra. Fast vi lyckades roa oss iallafall vilket ju var tur! Däremot var jag tydligen väldigt bitter när jag kom hem, vilket resulterade i att jag skrev dessa två tweets:

"imorgon ska jgva duscha upp hels husets varmvatten mohahahaha!
3:14 AM - 17 Dec 11 "
"rätt åt dom jävlarna (bitter!!!
3:15 AM - 17 Dec"

Haha, jag antar att jag egentligen var bitter på att Kåren varit så dåligt för jag har då inte något emot några som bor i mitt hus, jag menar jag känner ju inte ens någon haha? Kunde ju inte låta bli att skratta högt när jag såg dessa tweets på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha Sötaste! så klockrent och inte alls bittert nej ;)

2011-12-19 @ 19:23:43
Postat av: Marcus

Haha, skrattade gott då jag läste dina tweets! ^^

2011-12-19 @ 22:54:35

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0