But I remember, when we were winning.

Igår var vi ute hos min moster och mina kusiner och hälsade på. Deras katt har fått tre små kattungar som mest ser ut som ullbollar. Dog kattungedöden och kelade och gosade och lekte mest hela tiden med dom, småskruttisarna liksom! Ville så gärna ta med en hem till Ansgi och mig men det går ju liksom inte nu när vi bor så himla litet.
Hade iallafall klätt upp mig lite i en tröja som kommer ifrån new look, och kjol från H&M. Jag har även på mig mina nya strumpor med vit kant som jag köpte på Gina tricot här om dagen, finfina är dom!

På vägen hem så stannade vi på Samarkand och jag kilade in på H&M och hittade en himla söt skjorta med typ tusen små vita kaniner på. Funderar på att köpa den fast är osäker på formen, men ska prova den när Anna och jag ska in till Växjö på tisdag och shoppellishoppa lite! Man kan ju känna lite såhär att det kan ju inte bli fel med kaniner typ! (Och förresten, skorna som jag köpte har börjat töja ut sig lite nu, eftersom jag tryckt i t-shirtar i dom, så himla bra! :D )










Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Fin du är!

2011-12-31 @ 11:26:59
URL: http://idalisapersson.tumblr.com/
Postat av: Sofia

Naaw vilka små söta bebisar! ^^

2012-01-02 @ 00:52:23
URL: http://sofiasvanhagen.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0