You know there's just one road for us to walk down.

Hej, jag kan inte sova så jag bjussar på en tråkig lista istället!

BRUKAR DU KOMMA I TID:

Nä, kommer typ alltid fem minuter försent. Fast inte om det är till typ ett tåg, då kommer jag alltid typ tjugo minuter för tidigt.


HAR DU BRA KONDITION:
Jag har haft bättre.


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Vet inte? Antagligen i torsdags på White-partyt.


HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött och förvirrad.


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart!


BLIR DU BRA PÅ KORT:
Det händer ibland.


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Igårkväll så satt jag och skrev pm, har ju haft roligare kvällar.


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Apelsinjuice (fast det dricker jag typ bara när jag är hemma hos mami)


KAN DU LAGA MAT:
Jag är bra på att laga sån mat som jag tycker om.


ÄR DU NYTTIG:
Vet inte riktigt, sådär lagom kanske?


ÄR DU BLYG:
Ja, typ, eller tycker inte om folk liksom.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
12:40


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Vet inte om jag någonsin har spelat tv-spel?


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Don’t know såatte.


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
En flaska relax och två cider!


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Hmm…


JAG SOVER:
I min soffsäng.


VAD SA DU SENAST?
”Kom till mamma Ansgi”


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Japp, bästa SiESTA!


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen.


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Lugn och ro, och lite sömn. Hejnum hade passat fint nu.


HAR DU SNYGGA SKOR:
Haha ja, skulle nog inte sätta på mig ett par som jag tyckte var fula?


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
”God morgon Snuttis” till Ansgi.


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Mhm!


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nä, sover alltid ensam.


HAR DU KÖRKORT:
Jajamensan!


ÄR DU ENSAM NU:
Ansgi är ju här, men annars så ja.


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0