Helgen

Mattias kom till mig i söndags. Bäst. Mysigast. Ni vet. Mötte honom på tågstationen, vi kramades och sen promenerade vi till coop, försökte komma på vad vi skulle äta till kvällsmat. Jag köpte försenat lördagsgodis och sen gick vi hem. Mattias var trött så jag lagade maten och det gick faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. Resten av kvällen tillbringade vi i soffsängen, åt godis och kollade på movie och premiären av big brother.

På måndagen hade vi sovmorgon, och startade sedan dagen med värsta pannkaksfrullisen. Åh så himla gott. Älskar pannkakor! Vi hade till och med sprutgrädde, liksom, how cool? Vi gick ner en runda på stan, och sen hem igen och värmde oss en och en halv timme innan vi gick ner igen och träffade mina vänner utanför Marie för att gå och fika. Himla mysigt och jag köpte världens största chokladmuffins som jag absolut inte orkade äta upp, utan det som blev över satt jag och mosade sönder istället. Ganska underhållande! Sen, efter några timmar, sprang vi mer eller mindre hem för det var jättekallt och inte alls så behagligt. Och när vi äntligen kom hem så åt vi lite mat, kollade vi på the butterfly effect och sen somnade vi.
Och idag, tisdag, åkte han hem igen. Saknar honom redan. Bara två år kvar nu! ♥.


Kommentarer
Postat av: Pop

Sötaste ni! Jag Saknar er!<3

och ja, jag håller på med blanketten till sthlm nu :) väntar bara på ett personbevis och ett arbetsintyg :D:D miiih

2011-02-22 @ 23:31:12

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0