Hultsfred uppstår igen...

Fick denna länken skickad till mig av min vän Ida-Lisa: Hultsfredsfestivalen uppstår.
Alltså, jag blir bara förbannad. Hur fan tänker dom? Och speciellt när dom har satt exakt samma datum som Arvika. Smart... Hoppas nu inte bara alla känner för att åka till Hultsfred så att Arvika blir instället. Kommer ju säkert bli så bara för det. VARFÖR väljer dom exakt samma datum?! Fuckers!
Dröjer nog iallafall länge innan jag går på den festivalen igen som typ delvis förstörde min sommar förra året. (Och ja jag vet att det inte är samma folk som har Hultsfred nu som hade det förra sommaren men jag känner absolut ingen pepp för det, Hultsfred som Hultsfred typ?)

Kommentarer
Postat av: lisa

åh det är ju verkligen inget smart drag!!

kommer folk verkligen våga köpa biljetter dit är ju frågan!

2011-02-02 @ 22:05:37
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: Marcus

Två festivaler som lever på sista linan äger rum samma helg. Efter 2011 kommer minst en av dem att vara borta för all framtid. Ett mirakel att båda två kör 2011 igen. Hultan kursade och Arvika backade fett 2010. Hultan blåste besökarna på entrén och Arvika blåste många artister på gaget.



Noll trovärdighet hos båda, de skötte 2010 uselt. Frågan är om alla gamla besökare vågar köpa biljetter till Hultan i år igen, och om artister som verkligen är i behov av gage/pengar vågar låta sig bokas till Arvika i år igen.

2011-02-03 @ 13:19:04
Postat av: lisa

håller med till tusen!! hoppas inte arvika överlever. det är en finfin festival om du inte varit där! :)

2011-02-03 @ 16:25:54
URL: http://gogopop.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0