Mystime

Har tillbringat min vakna tid med att kika lite efter sommarjobb (går ej bra), och skriva ihop lite grejer inför seminariet på fredag. Och så är jag galet trött! Sov till halv tolv, tror jag, för jag kom inte hem från Ida-Lisa förens vid tre inatt haha! Jag, Marie, Ida-Lisa och Catti hängde hemma hos Ida-Lisa för att fira lilla Kelly, som fyllde 20, på distans eftersom hon är i Sydarfika. Vi åt tacos, bakade chokladtårta (och åt började äta den kvart över tolv haha, inte ofta man äter tårta mitt i natten alltså!) och kollade på på gråtmovie. Åh det var så himla mysigt ♥ Och sen när klockan var typ halv tre, och alla var trötts så bestämde vi oss för att gå hem och sova. Jag cyklade hem, ASKALLT, trodde mina knän och lår skulle förfrysa men jag kom hem välbehållen som tur var.

Nu ska jag upp till skolan och träffa Catti och Ida-Lisa igen. Vi ska fira lite alla hjärtans dag med att plugga, äta geléhjärtan med socker på och äta upp tårtresterna. Åh, alltså vi bara myser nu förtiden, mina vänner och jag ♥

Kommentarer
Postat av: Ma

Åhh så mysigt! Det gäller att ta tillvara på det roliga i livet!

Ha en härlig kväll!

En bamse kram till dig, SaraFia! <3

2011-02-14 @ 20:12:24
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0