Plus och minus

Oki tror att det kommer vara vinter forever and ever eller någonting. Slutar ju aldrig att snöa/snön smälter aldrig bort. Kanske i och för sig inte är så konstigt då det är runt tio minus VARENDA dag. Känns ju faktiskt inte så okej. Hoppas iallafall att snön är borta och att det är barmark tills om en månad då mami och Anna kommer till Stockholm och firar min födelsedag!

Iallafall, lite pepp nu då. Har blivit "ambassadör" för SiESTA (=jag sätter upp affischer i Västerås och får en gratisbiljett till festivalen, liksom JATACK!). Så Ida-Lisa ska hjälpa mig att sätta upp, och sen ska vi dela på hennes biljett så blir alla glada och nöjda. Så jag peppar inför SiESTA, bara 98 dagar kvar idag tills vi åker faktiskt. Åh kommer bli så bra så bra! Så vilka ska mer dit??! :D

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

SVAR: I know :) men tänkte så att någon konstig person inte får för sig att jag försöker se ut osm en pandan är jag inte är det. folk får för sig saker så lätt :))))

2011-02-24 @ 19:54:38
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/
Postat av: indiemorsan svar:

Jaaa! Det kommer bli helt underbart, jag har en känsla av att den skivan kommer lyssnas sönder i sommar... ;)

2011-02-24 @ 21:23:24
URL: http://indiemorsan.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jag. Och min Kir :p

2011-02-25 @ 13:05:51

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0