Du lutade dig mot mig när du var svag, och jag hjälpte dig igenom dan


Jag vill ha vår, för jag är trött på att gå i värsta vinterskorna. Vill ha kinaskor och knästrumpor, åh så fint. Och så är jag galet shoppingsugen men ska försöka väna med att shoppa tills i mars. Vill också göra vårfint här hemma i mitt lilla bo men ja vi får se. Och jag känner inte peppen för denna veckan i skolan för jag ska gå måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag, och till helgen har jag bara plugg inplanerat, oh it's gonna kill me! Men om en och en halv vecka ska jag på party och det kommer blir bäst! Hoppas även på att jag kan köpa min SiESTA-biljett i veckan. We'll see!

Kommentarer
Postat av: Pop

Ååh jag vill också ha VÅR<3

och vet du, jag kommer nog inte kunna gå på siesta :O det är nämligen vår sista helg här... så tror nog att vi ska ha någon form av hejdå grej då liksom :(

2011-02-06 @ 22:02:03
Postat av: Ma

Jag ser framemot när vi kommer upp till dig! Då ska vi shoppa loss ordentligt och förhoppningsvis så har våren kommit då <3 Längtar så!

Ha det bäst gumman o va rädd om dig!

Kramar

2011-02-06 @ 22:08:40
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/
Postat av: Marcus

Vem/vilka ska du förresten åka med till SiESTA?

Vi får utbringa en och annan skål och stalka Maja igen :D



Svar:

Jag har förresten sjukt dålig koll på deras YT-kanal.

Nu har jag iaf även andra låten som mp3. Och bloggat om det :)

2011-02-07 @ 11:43:58
Postat av: Marcus

Det där sista handlade inte om SiESTA, utan The Sounds :p

2011-02-07 @ 11:44:42

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0