Even when you think you're right, you have to give to take


Sitter för tillfället i soffsängen, har precis ätit lunch och sådära och nu dricker jag isvatten med isbitar som er ut som blommor. Känner mig lite stressad för jag måste packa lite kläder och mitt smink för jag åker till papi ikväll för att fira hans födelsedag! Men har då som sagt inte packat ännu, var alldeles för trött för det igår så får snabba mig nu innan jag traskar iväg.
Haha och imorse när jag skulle cykla iväg till skolan så trillade jag, fastän jag stod still! Skulle liksom hoppa av cykeln och leda den över vägen och så när jag skulle stiga av så halkade jag på en isfläck, trillade rakt i en snöhög och fick hela cykeln över mig, hahaha, måste ju sett skitroligt ut! Men ingen skada skedd, och jag kunde lugnt cykla vidare sen.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag hade så gärna sett de fallet :D

2011-01-13 @ 19:30:10

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0