Goodnight

Idag har jag haft världens mest sämsta föreläsning. Jag blev arg och ville mest kasta mina pennor på hon som föreläste, men det gjorde jag såklart inte! Hade tänkt att jag skulle plugga när jag kom hem på eftermiddagen men motivationen var som bortblåst, så jag kunde inte ens förmå mig att öppna en enda bok. Så idag har jag bara legat i sängen och kollat på lite olika serier, typ, har börjat kolla på "Skins" för det är så många som snackar om den så tänkte jag skulle kolla lite på den också haha, men har bara hunnit se typ tre avsnitt eller nått.
Nu hade jag tänkt att sova. Börjar tidigt imorgon också och sen direkt efter föreläsningen måste jag hem och fixa iordning mig för jag och mina vänner ska mötas upp hemma hos Ida-Lisa redan vid 17 och förfesta, för vid 19 ska vi på sittning på skolan, såatte, det blir party imon. Behövligt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0