I will dim all the lights to comfort your eyes, you would do the same, you would do it all for me


Tjabba tjena hallå!
Har varit usel på att blogga i helgen men Mattias har varit här så har inte haft lust att sitta vid datorn och sådära. Iallafall, idag har jag varit i skolan, vi har precis börjat en ny kurs och haft föreläning hela dagen så jag är pretty trött nu. Jag och mina vänner har iallafall byt julklappar (jag fick en fin mina-vänner-bok av Ida-Lisa), köpt biljetter till sittningen på fredag (tjejen skrev att jag hette Sam på biljetten, tydligen så trodde hon att jag hade skrivit det anmälningspappret och inte Sara ^^) och planerat lite inför morgondagen då vi ska äta frullis på Waynes och sen gå och shoppa lite ♥ Nu ska jag kela vidare med sötansgar!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag var i västerås och shoppade idag :d

köpte faktiskt också den boken. ^^

2011-01-26 @ 01:20:40
URL: http://doingtheunstuck.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0