I'm home såattsäga

I'm back in Västerås, igen. Har varit på föreläsning idag, gått hem, träffat Ida-Lisa på vägen, fortsatt gå och när jag kom hem och skulla parka cyklen så såg jag att en ambulans, en brandbil och en polisbil stod parkerade utanför dörren på hushörnet. Fast det var nog inget allvarligt för brandmännen och ambulansvårdarna stog och chillade mest, haha, men iaf! Nu ikväll ska jag chilla runt i mina assköna pyjamasbyxor, dricka te och renskriva föreläsningsanteckningarna. Spännande kväll, mmm!


Kommentarer
Postat av: belle

fy så mysiga pyamasbyxorna ser ut. jag vill med ha en pyamas. sover i ett långt svartvitrandigt nattlinne hihi. & 1000 pandor bredvid såklart hihi!

2011-01-12 @ 17:59:02
Postat av: Sofia

Jag har likadana pyjamasbyxor :) assköna, har haft mina som mysbyxor i flera dagar :)

2011-01-13 @ 20:41:38
URL: http://dinostar.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0