Och där faller ännu ett år, sönder till små minnen


Plagg: Känns som att min vita kofta med svarta rosetter har används flitigt. Detta året vill jag använda några av mina knästrumpor som jag har liggandes i min låda.



Frisyr:
Pandan
Gråtlåt: Kan gråta till ganska många låtar om jag är på det humöret, men "Varje gång du möter min blick" är så fin att jag inte kan låta bli att gråta.
Inspiration: Jag är en sucker för bloggar så det är väl där jag kanske hittar min inspiration ifrån, jag vet faktiskt inte.
Tacksamhet: Att jag har klarat av att bo ett helt år själv, att jag kan ta hand om mig själv och Ansgar, att jag vågar gå ut i tvättstugan och tvätta, gå och handla mat själv, att det gått okej-bra att bo ifrån Mattias än jag hade trott och att detta året har gått fort vilket betyder att dom två nästkommande åren kanske också gör det och vi kan flytta ihop igen ♥ Och att jag på nåt såntdär mirakulöst sätt hittar fem stycken verkligt fina vänner i Västerås, något som inte ens fanns i mina tankar när jag flyttade hit för ett år sedan.


Nya drömyrke: Sjuksköterska, obviously. Fast jag vill ju vidareutbilda mig till barnsjuksköterska, så det är mitt drömyrke.
Bok:
Åh, Marilyn Manson's självbiografi (tror jag läste den i år?), The heroin diaries och Inte som andra döttrar.
Hjärtstatus: Fint.
Konsert: Alla med kent
- och andraplats: Johnossi's under Emmaboda
- och tredjeplats: The Ark's spelning i Växjö


Sötnos:
Slutbetyg: Jag har inte fått något slutbetyg, varken i skolan eller någonannanstans. Det skulle vara mitt sommarjobb men tja, ja dom var nöjda med mig.
Stoltaste: Att jag faktiskt sa hej då till Stockholm och flyttade till Västerås, från Mattias till mitt eget lilla hem. Lärde mig fixa saker, handla mat själv och prata med människor. Ganska fint tycker jag nog.


Ånger:
Ångrar sånnadär löjliga saker som till exempel att jag inte gick på Timo's spelning när han spelade i Västerås, att jag kanske inte pluggade sådär tillräckligt mycket till nån tenta men inget värre än så.
Soundtrack: I våras hade jag "Numbers" med Timo, och i somras "What's the point" för den lyssnade vi på non-stop typ när jag, Pop, Mattias och David var och campade.
Nyårslöfte: Jag hatar nyårslöften. Så därför har jag inget. Känner att löften kan man ge sig själv vilken dag som helt på året, så då känns det kobstigt att ge sig själv ett bara för att det är ett nytt år. Nä, jag bojkottar nyårslöftena!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gillar bilden med katten.

2011-02-24 @ 18:15:18
URL: http://drinkitup.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0