Heldag på stan

Idag har jag haft en heldag nere på stan. Vid kvart över tio mötte jag upp mina vänner på Wayne's och vi åt lite frullis där. När vi kände att vi var nöjda gick vi runt på stan ett par timmar. Det är så himla typiskt, för nu när jag faktiskt har lite pengar att shoppa för så blir jag så himla snål och vill inte alls köpa nått, haha. Det är ju egentligen ganska bra, men jaa...

Frullis på Wayne's!

Köpte en svart sjal på Monki, två små jättesöta rosetter från Lindex och världens sötaste vattenflaska! Köpte också ett par vita strumpbyxor med vita pluttar på, men det gick inte så bra att ta kort på dom.

Nu är jag hemma igen, håller på att tvätta och ska ta tag i mitt lilla diskber och sen måste jag typ sova. Har förläsning imon och den börjar redan 8:15, istället för 9:15. Asjobbigt...


Kommentarer
Postat av: belle

vattenflaskan hihi så himla söt! & så fin din nya design är!

2011-01-27 @ 12:11:09

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0