Vilken färg har själen älskling?

Idag var jag och Pop i Stockholm och shoppade lite på mellandagsrean, hittade lite fina grejer. Två gånger blev jag frågad om jag var någon annan, haha, kändes lite knepigt. Iallafall, vi har gått galet långt och jag lär ha träningsvärk i benen imorgon. Vi ville snåla och inte köpa en remsa så därför gick vi från Shock på Drottninggatan enda ner till Ringen på Söder, och sen typ tillbaka igen. Heja gratismotion! Mattias mötte upp oss på Söder och sen gick vi och åt på Kungshallen innan vi åkte hem igen! Nu sitter vi allafall hemma i min soffsäng, dricker apelsinjuice och kollar på "Mord i sinnet". Tony Hill alltså ♥


- Ett par hjärtanstrumpbyxor från H&M
- En hjärtankjol från H&M
- Rosettväska från H&M
- Lösögonfransar som jag kollat på länge men inte köpt
- Rosett från Åhléns
- Jättefina klistermärken som jag ska ha i min kalender
- Klänning från H&M

Kommentarer
Postat av: lisa

ååh. jag har den väskan. men är lite ledsen att den är på rean :( jag köpte den ju för fullpris i somras! haha. men den är så fin!

2011-01-06 @ 00:54:05
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: lillapister

Ååååh, lösögon fransar, great ;D

2011-01-06 @ 02:25:58
URL: http://eklundgren.blogg.se/
Postat av: Mattias

Asså älskar den klänningen!!! :D

<3

2011-01-06 @ 09:28:43
Postat av: Hanna

Jag älskar också klänningen, trånat efter den jättelänge, haha. Hittade du den på rea? :O

2011-01-10 @ 00:00:26
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0