And all my energy I waste on dreams of silence.

Har gjort en ny header, som ni ser. Vet inte vad jag tycker om den riktigt (tror inte jag tycker om den? Vad tycker ni?), får se hur länge jag har kvar den.. Iallafall. Söndag idag, jobb imon. Opepp. Längtar tills den 13e augusti när jag har sommarlov i två veckor. Ska bli fint. Idag är det fem dagar kvar tills jag åker hem och ska kolla på The Ark, och så är det tolv dagar kvar tills min finaste Pop kommer upp!

Idag har Mattias och jag städat lägenheten. Och så har vi varit ute och spelat fotboll och tittat en massa på "Pretty little liars", bästa livet! Japp, var nog allt jag hade att säga för idag. Ska försöka bli bättre på att blogga och så men vet itne riktigt om nån vill läsa och har inte så mycket att blogga om nu när jag bara jobbar heeela tiden typ japp.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ah, det var en snygg header.

Såg bara gamla först, så fick uppdatera bloggen 2 ggr :p

2011-07-18 @ 00:34:40

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0