Syster är här!

Nu har min finfina syrra kommit till Stockholm och vi sitter hemma i lägenheten och kollar på när Mattias lagar mat! Ikväll ska vi bara chilla här hemma, men imon efter att jag jobbat klart så ska vi dra runt på stan lite och shoppa och sen ska vi köpa grejer så vi ska göra egen sushi på kvällen och sen ska vi ha ansiktsmask och äta godis och skratta och mysa och såntdär syskonmys liksom. Och på lördag ska vi typ på Skansen och så om det är bra väder och på nått muséum och såntdär! Kommer bli bästa helgen! ♥

(Och justde! Jag har fått reda på mina praktikplatser för i höst:
Två veckor på IVA/postop., sex veckor på ortopedisk elektiv enhet och två veckor på en ortopedisk undervisningsavdelning. OCH JAG COH MINA VÄNNER FICK ALLA SAMMA PERIOD!!!
♥ )

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0