Extreme ways

Haha, idag på jobbet så var det en som hittade en tand på golvet och typ "Kolla... Här ligger en tand." Och jag typ: "EN TAND?!?!?!?" Så hon var påväg fram och visa den för mig vilket resulterar i att jag springer in i ett hörn med uppspärrade ögon och börjat smått hyperventilera och typ halvskriker "ÄR DET EN TAND DU HAR I HANDEN?! EN TAND?!!!! JAG TYCKER DET ÄR SKITÄCKLIGT MED TÄNDER!!!". Så där står alla i personalen och typ kollar på mig och typ; "Vad gör du?". Hahaha, fick ju förklara sen att jag har en fobi för just tänder (alltså inte när dom sitter i munnen men när dom har lostnad), så då fattade dom varför jag reagerade som jag gjorde, liksom haha ^^
Och idag när jag kommit hem så kom jag på mig själv med att sjunga en visa för Ansgar som vi sjunger på samlingen på jobbet på mornarna: "Var är Ansgar, var är Ansgar?.... Tittut! Här är Ansgar, här är Ansgar!". Liksom, that's normal..

Nu måste jag tyvär traska iväg till affären eftersom jag upptäckte att diskmedlet var slut. Åh, så störigt...

Kommentarer
Postat av: Marcus

"Åh, Ansgar är här. Åh, Sara är här.

Åh, vad roligt att Ansgars matte är här."

Typ den där sångstunden för barnen i SAS-reklamen :p

2011-06-22 @ 20:39:34

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0