Hemma

Nu har Mattias och jag kommit hem från vårat lilla besök i stan. Först gick vi på restaurang, och sen gick vi världens längsta promenad för att slutligen komma fram till Slussen. Vi gick över Västerbron, det var första gången jag gick där och jag tyckte det var skitläskigt! Typ, jag brukar drömma ibland att jag är på en bro och sen så antingen börjar det blåsa jättemycket så man trillar i, eller så blir det som en såndär väg som kan åka upp i luften så att båtarna kan åka under så man trillar ner typ. Haha. Men det gick bra att gå över, håll Mattias jättehårt i handen. Kändes liksom bäst så.

Imon ska vi först mysa en massa på morgonen, och sen ska vi åka in till stan för Mattias ska köpa skor och jeans. Och sen ska vi hem och fortsätta på storstädningen vi påbörjade idag, och kvällen ska vi spendera hemma hos Mattias bror Stefan och hans fru. Och på måndag börjar jag jobba. Känns inte sådär jätteroligt. Vill vara ledig mer men behöver verkligen pengar såatte haha.


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0