I'm back

Hallå!
Nu är jag tillbaka i Stockholm efter att ha tillbringat helgen i Småland och firat midsommar, såatte. Har inte laddat över bilderna än, men ska göra det så så fort jag redigerat dom så slänger jag upp dom här på bloggen!
Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Är sjukt trött men ska nog ändå försöka städa lägenheten nu innan jag lägger mig och chillar. Och detta att Arvika-festivalen ställer in. Alltså, ja. Jag är så glad att jag inte kunde åka, för jag hade blivit så knäckt om detta med inställda festivaler hade hänt mig en gång till. Nu hann jag inte sälja min biljett, så hoppas att dom kan återköpa biljetterna, men räknar verkligen inte med det.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hann du inte sälja biljetten till Arvika 2011? Trodde att du redan gjort det. Du kan nog bli av med den ändå, för det finns folk som vill köpa sådana eftersom de är billigare och ger entré + camping till redan slutsålda Roskilde 2011.

2011-06-28 @ 00:06:55
Postat av: Cheapo

Nixpix, hann inte sälja den men hoppas jag kanske kan bli av med den ändå, annars är det inte hela världen.

2011-06-28 @ 07:25:11
URL: http://cheaapo.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0