Midsommarafton

Midsommarafton spenderades på en ö i Blekinge skärgård tillsammans med Mattias, Pop, David samt Davids bror Alle. Först åkte vi båt då, natuturligtvis, och Emmelie och jag tyckte det var skitläskigt för det blåste ganska mycket (mitt hår blåste sönder haha så det såg helt fult ut resten av kvällen :( ) och Davids båt är ganska liten så vi skrek ganska mycket haha. Vi kom iallafall fram och då var redan våra tält uppsatta så vi satte och och började chilla direkt. Jag typ frös ihjäl så jag satte ganska omgående på mig min långärmade kofta för att sedan även dra på mig min regnjacka (fastän det inte regnade en enda droppe på hela dagen typ!). Iallafall, vi grillade och skrattade, och drack vin och pratade en massa och grillade marshmallows och hade det himla jättemysigt och om jag inte hade behövt åka hem i söndags för att jobba idag hade vi lätt stannat en dag till ♥












Kommentarer
Postat av: Pop

finaste midsommar!

2011-06-28 @ 19:14:45

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0