Och när ljuset släcks så ska du vara min.

Hallå!
Känner att jag bara kommer skriva om mitt jobb dom kommande två månaderna (typ), kommer ju inte göra så mycket mer på vardagarna. Iallafall, idag har jag jobbat 8-17. Det var jobbigt dels för att det var många timmar och att mitt barn inte alls var på humör såatte, japp. Men det löste sig i slutändan och nu har jag varit hemma ett par timmar men borde sova jättesnart för jag ska öppna imon och måste gå hemifrån vid 06:30 så känner att det hade varit skönt att få sova lite inatt. Fast imon slutar jag redan vid 14!!! Fatta lyckan! Då ska jag hem och packa ner midsommarkläder, diska upp disken och sen ska jag bara chilla hela kvällen och typ kolla på Ally McBeal, åh älskar det! Mami och jag brukade kolla på det ibland när det gick på tv när jag var liten, haha så roligt att se igen. Japp. Så, godnatt alla!

(Och justde! Har preis bokat biljetter åt min finfinaste och bästaste lillasyster så hon ska komma och hälsa på mig om endast 16 dagar! BÄST!)

Syster och jag ♥

Kommentarer
Postat av: lillapister

Längtar super mycket och vi ska så äta sushi! <3

2011-06-21 @ 22:23:18
URL: http://eklundgren.blogg.se/
Postat av: lillapister

Sv: haha, sån "lyx"mat som bakadpotatis och skagen med potatissallad kan man beställa att få nu när du kommer hem :D

2011-06-22 @ 16:21:50
URL: http://eklundgren.blogg.se/
Postat av: belle

å GUD vad lika ni är! gullitttttttttttttt

2011-06-27 @ 17:23:22
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0