Och på håll såg jag ljusen dö i dimman, precis när mörkret tändes upp igen.


Har festat typ hela helgen, så är ganska trött nu ikväll, fastän jag sov tills klockan var två idag. Jag har käkat bakisfrullis på Max med Ida-Lisa, och sen gick vi ner till stan och träffade Marie en stund på Gränden och så har vi försökt planera vad vi ska göra dom kommande dagarna. Ikväll har jag iallafall tänkt att städa iordning här hemma, och imon ska vi åka till Erikslund och äta på ikea och kolla på Media Markt typ. Och sen på kvällen ska vi antagligen gå på bio eller ha lite filmkväll, såatte! Mitt internet tar slut idag, eller ja idag är sista dagen och jag kommer inte ha internet igen förens på typ fredag eller nått så tills dess blir det nog inte så himla mycket bloggning så ni vet det typ. Japp, så ligger det till! Hejrå på ett par dagar!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0