Som en elektrisk chock genom skelettet

Känner för att göra en liten makeover på min blogg, fast vet inte alls hur jag skulle göra det, får fundera lite på det. Känns lite ensamt här i Stockholm. Mattias är inte här, han är hemma i Småland på semester, och har inte varit det sedan förra tisdagen och han kommer inte hem förens på söndag såatte, japp. Det är så himla fint väder ute nu men jag pallar inte gå ut ensam så sitter inne tillsammans med Ansgi. Hoppas att det är såhär fin väder nästa vecka när Mattias kommer tillbaka för då ska jag tvinga med honom ut och spela fotboll<3
Imon ska jag förresten jobba hela dagen, uuusch. Först jobba på förskolan, och sen precis efter att jag slutat där ska jag iväg till boendet som jag ska vara på i tre veckor i sommar och ha introduktion där. Fatta att jag kommer vara trött imon. Jag hoppas inte att introduktionen är längre än fyra timmar iallafall, kommer vara ganska mosig i huvudet ändå haha.
Åh, känner mig så rastlös fastän jag inte orkar göra något. Borde iallafall boka tågbiljetter till och från Västerås på fredag när jag ska se the ark (Jag är pepppepppepp!!! Ska dricka vin och mysa med Marie också så kommer ju bli hur great som helst!). Mm, ska nog ta och göra det.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0