When the moon shakes

Hej!

Tänkte bara såhära berätta lite om läget eller nått. Japp, imon får jag sommarlov. Efter att ha skrivit en tenta som jag inte kommer att klara. Men det är lugnt, ser det positiva med att:
1. jag tycker denna kursen är rolig så har inget problem med att plugga på den i sommar
2. jag hinner läsa ordentligt och slippa panik-läsa-in-allt-inför-tentan-plugga och sådära
ja, det var väl det. Iallafall. Imon som sagt får jag och mina vänner SOMMARLOV!!! Så vi ha ha skolavslutningsmys i parken och äta pizza och spritmelon och sitta på en filt och prata och mysa en massa. Åh så fint! Sen blir det såklart party på kvällen också.
Och lite hemskheter: igår fick jag göra heimlichmanövern på Ansgarälskling för han hade satt i halsen. Liksom älskade lilla hjärtat! Men nu mår han bra och så, så jag är megahappi och han också.
Annars är livet bra, typ. Ska bli så roligt att bo ihop med babe hela sommaren, så brabästmysigtfinast, ni vet.

Och en sista grej. Jag har gått ett och ett halv år på min utbildning. Jag är halvvägs. Herregud, jag är en halv sjuksköterska!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ni vet om att det är bra om melonen får stå helt nån dag? :P

2011-06-09 @ 14:15:55

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0