Gårdagen

Vi var på stan hela dagen igår också. Det är mysigt att gå på stan. Fast jag blev arg och sur sen efter ett tag som vanligt och förstörde lite och så. Fast jag blev glad sen, men iallafall. Köpte som sagt typ ingenting, bra för då sparar jag ju lite pengar eller nått. Fick också fina komplimanger för håret, blev glad då. Och sen på kvällen så var vi ju och åt. Det var gott och sådära, och vi hade jättemysigt på restaurangen. Mindre mysigt när vi skulle gå hem; hade mina klackskor på mig= jag fick galet ont i fötterna och fick ungeför tusen blåsor på fötterna kändes det som... En ganska kul grej som hände på vägen till tunnelbanan var att det körde förbi en raggarbil med typ killar i 20-25-års åldern och raggade på mig hahah, ville typ att jag skulle åka med: "Åh, kolla HÅRET!! Vilken smula alltså. HALLÅ SMULAN!!! Kom med!". Okej haha ville typ dö eller nått och försökte gömma mig bakom mamma vilket inte gick så bra då jag hade klackskor på mig så jag var väl typ 20 cm längre än vad hon var. Såatte haha.


Dagens outfit dårå. Nyinköpt klänning och nyinköpta strumpisar. OCH KINASKOR, åh alltså! (Är medveten om hur mina ben ser ut, jaa....)


Fikade lite på Wanyes.


Provade mina nya solisar jag fick i födelsedagspresent när jag kom hem, så himla fina. Och så provade jag mina gamla klackisar jag skulle ha inför kvällen (vill typ göra dom svarta men kommer liksom aldrig till skott...).


Hade på mig min nya klänning jag fårr av Mattias på kvällen. Och så hade jag min nyinköpte kofta över för det skulle bli för kallt annars.



Och sen gick vi på restaurng och hade trevligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fin du är! Klänningen och koftan ser verkligen jättefina ut, var klänningen dyr? :*



och skorna är ju helt underbara! Men jag kan verkligen inte gå i klackskor, får så ont :(

2011-03-27 @ 22:57:34
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com
Postat av: lisa

ååh skorna <3

om du vill göra dem svarta (beror iofs på material på skorna) så kan du köpa någon slags impregneringsvamp på en skoaffär (typ skopunkten, där kostar den 10 kr bara) jag har använt den på typ 9 par skor och alla är mycket svartare nu - även ett par skor som var lite gråaktiga blev svartare. :)

2011-03-28 @ 00:49:43
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: Anonym

DINA BEN?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!

2011-03-29 @ 08:06:45
Postat av: Magnus

Vad fin du är! :)

2011-03-29 @ 23:46:30
URL: http://hejmagnus.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0