Myrorna

Igår hängde jag lite med mina fina vänner, och vi var bland annat inne på Myrorna. Tycker förresten att Myrorna här i Västerås är himla bra, bättre än på andra ställen jag varit. Men iallafall... Jag ska ju egentligen spara mina pengar tills om två veckor när mami, Anna och Martin kommer upp till Sthlm och vi ska SHOPPA, men hittade lite saker jag kände att jag var tvungen att köpa:



1. En liten Hello Kitty-matta som jag tänkte att ha i badrummet eftersom jag råkad spilla svart hårfärg på den jag har nu.
2. Spisplatteskydd så att Ansgi inte ska hoppa upp och bränna tassarna på plattorna när dom är varma.
3. En matskål till Ansgar, eftersom jag råkade tappa hans andra så den gick sönder.

Allt detta gick på 40:-, känner att jag alltid kyckas fynda saker på myrorna!

Kommentarer
Postat av: lisa

Åh vilken fin matta!! :D

2011-03-12 @ 21:17:52
URL: http://gogopop.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0