Istället för ljud är du stilla tyst och inte alls här och nu.

Är trött idag. Var på fest igår med Mattias och hans kompisar såatte, haha. Japp. Ska diska lite här och sen packa iordning grejerna jag måstemåstemåste ha med mig härifrån; typ tält, sovsäck och liggunderlag till siesta!!! Är bara 3 dagar kvar nu (jag har inte börjat packa än, har lite smått panik över det men får fixa det imonkväll när jag kommit hem från Mattias och skolan..)! Ska snart åka och chilla på Mattias jobb.
Och Ansgi mår bra, han äter mediciner och så, men annars är han som vanligt och dte känns så bra. Min lilla skuttapa<3

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag har inte heller börjat packa inför SiETSA! :p

Däremot har jag tvättid på onsdag eftermiddag, men vet i fan om jag hinner tvätta något innan festivalen p.g.a. att en sak dök upp med jobbet på onsdagen :O

2011-05-30 @ 14:08:52
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: jaa dom är verkligen super bra :D

2011-05-30 @ 18:27:59
URL: http://dixiwonderland.com/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0