Mobilskal

Ska köpa ny mobil nu när jag får pengar nästa gång. Den jag har nu fungerar väl typ ungefär bara när den själv vill, vilket inte uppskattas av mig (meningen med en telefon är ju att man ska kunna ringa/smsa från den när man själv vill, inte när mobilen har lust med det...). Iallafall, mobilen som jag ska köpa är inte lika hightech som en iphone (kör på lite budget-variant), och därmed finns det liksom inte lika många snygga skal till telefonen att välja mellan (okej, till den som jag ska köpa finns det fem stycken att välja emellan, alla skitfula :( ). Men så har jag suttit och klurat lite idag att man kan ju faktiskt fixa snygga skal själv. Har därför kommit fram till att jag vill ha ett rosa och ett silverglittrigt skal (seriöst, hur fint?! :D ). Så när jag köper mobilen ska jag köpa två billiga, fula skal på ebay och när jag får dom ska jag helt enkelt lacka om dom (så får vi se hur enkelt det blir, men det är en annan historia)! Åh, så himla finfint! Vad tycks?


Ja, snabbt och tattigt gjorda i ps. Men ni fattar grejen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att du gillade tipset om appen :D Lycka till!

2011-05-17 @ 12:20:56
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0