Var du än ville gå så följde jag med dig.

Hej kära bloggen!
Idag har jag börjat en ny kurs, liksom, ja vi slutar om 24 dagar men vi började en ny kurs idag. Farmakoterapi, så nu ska vi lära oss om läkemedel och sådära, spännande! Och så käns det som om det är storm hela tiden :( Liksom, idag skulle jag ha fixat frillen och så men så kollade jag ut och alla träden typ lutade för att det blåste så mycket så jag fixade inte frillen för den hade bara blåst sönder och så hade jag varit tvungen att gå ful och så en hel dag i skolan och det vill jag inte riktigt. Och det var ju lite tråkigt, att jag inte kunde fixa frillen alltså.
Imon åker jag till Mattias<3 På torsdag ska vi ha mysdag och gå på stan och äta ute (kanske sushi!) och sen gå på bio, liksom, åh! Och sen ska jag packa till siesta och fundera över hur jag ska få plats med allting och sådära för imon är det en vecka kvar tills vi åker och jag typ lääängtar.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0