You hide inside yourself, I wondered what you're thinkin'.


Idag skulle jag ha packat till siesta, men det har jag inte gjort... än. Ska göra det nu. Har skitsvårt att komma på vad för kläder jag ska ha med mig och så, men får dyka in i garderoben och kika lite.
Efter skolan idag gick jag på stan och införskaffade mig bl.a. en ny bandare (!!!!), en väska och lösögonfranslim. Var ju tvungen att ha en ny bandare då min förra typ aldrig funkade, en ny väska eftersom min festivalväska som jag haft innan var helt megatrasig och ögonfranslim eftersom jag inte tål det jag har nu från make-up store, så nu köpte jag Ardells som jag blev tipsad om (går omkring nu hemma i pyjamas och lögögonfransar för att se om jag tål det eller inte ^^).


Fixade till väskan lite! Först var den tråkig svart, men sen satte jag på en rosett som Anna gjort till mig i julis och väskan blev typ hundra gånger snyggare!


Och så testkörde jag min bandare och såg så att den fungerade. Och tja, nugår jag omrking med lösisar helt enkelt.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0