Bakis...

Hallå!
Igår festade jag, Mattias och David tillsammans med mina finfin vänner, vilket resulterade i att jag har varit riktigt megabakis idag, haha. Så, har mest legat i sängen hela dagen och försökt tryck i mig lite knäckebröd och så. Mattias och David har skrattat åt mig och jag har ungefär velat dö pga illamående och yrsel. Men sen bestämde dom sig för att släpa med mig ut på en runda till Coop, och efter det så mådde jag faktiskt bättre!
Vi skulle egentligen gått på stan idag, men eftersom jag mådde som jag gjorde så har vi skjutit upp det tills imorgon! Ikväll ska vi bara mysa och kolla movie och äta chips och såntdära, myspys!

Jag har förresten köpte en svartglittrig koft-tjocktröja med glitter, jag älskar den och vill typ inte ta av mig den<3

Kommentarer
Postat av: marie

Haha du köpte väl resorb? Brukar inte det vara himla effektivt? :p

2011-11-27 @ 08:28:08
URL: http://fridolfsson.blogg.se/
Postat av: Cheapo

Jag tog totalt 6 stycken men det hjälpt tydligen inte ^^ Kom ju på att jag drack bra mycket syltburk i fredags också såatte haha!

2011-11-27 @ 09:48:00
URL: http://cheaapo.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0