Du var ensam när du kom, och du är lika ensam nu.

Saker som jag hade planerat att göra idag när jag kom hem:
- Diska
- Duscha
- Städa
- Hitta två artiklar

Saker som jag faktiskt har gjort sedan jag kommit hem:
- Duschat (lyckades även somna i typ 20 minuter)

Har alltså inte lyckats göra någonting sedan jag kom hem, och känner inte för att göra det heller. Känner ju att jag kan ju göra det imorgon istället? Typ.
Har varit i skolan hela dagen idag och pluggat med Kelly, och det ska jag göra imon och på torsdag också. Och på torsdag kväll är det dags för "Studenttorsdag"; alltså party! Temat är White Night vilket innebär att man ska ha vitt på sig. Lyckades rota från en helvit klänning ur min garderob, så får ha den på mig för pallar inte att köpa en ny. Tycker inte om att ha helvita kläder på mig...

Och så har jag köpt en ny kalender<3 Jag älskar kalendrar. Har dock inte klurat ut vad den ska ha för framsida, så har gjort en provisorisk som får se ut såhär tills jag kommit på en bättre:


Kommentarer
Postat av: Marie

Fin!

2011-11-30 @ 01:22:10
URL: http://fridolfsson.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0