Girl laying down.

Sitter i sängen och försöker skriva på mitt och Kelly's PM. Det går inte alls bra och jag är väldigt stressad över det, och sen så blir jag ännu mer stressad när jag tänker att om jag är såhär stressad inför PM'et så lär det ju inte vara något emot vad jag kommer vara när vi väl ska skriva C-uppsatsen. Kul liv. Iallafall. Jag håller på att tvätta och stör mig på att det tar två timmar att köra en 60-tvätt, vilket resulterar i att jag bara har en timme till på mig att tvätta en svart tvätt och en vit vilket inte går ihop sig eftersom tiden då är slut, menmen. Har ju som tur var inte svårt att få tvättid så får väl tvätta imon igen eller nått sånt.
Imorgon mitt på dagen så ska jag ner på stan tillsammans med Ida-Lisa, Catti och eventuellt Marie. Vi har ju liksom fått pengar och ska kika i lite affärer och så, och jag ska se om jag hittar glitterstrumpbyxorna på H&M som jag sett på hemsidan! Imonkväll kommer David och Mattias till mig och ska hänga här hela helgen! Vi ska äta tacos och sen ska vi dra iväg till Marie och festa, woopiwoopi! Känns som om en fest kommer lägligt för denna stressen alltså. Tror det kommer bli en himla trevlig helg!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0