Give up all your thoughts, give up all you're dreams.

Idag har jag tvättat för första gången i min tvättstuga sedan vi bytte system. Nu för tiden måste vi liksom använda en sådan där blipp för att kunna boka tid och komma in genom dörren men jag har liksom inte vågat prova att boka pga trodde att jag skulle göra fel och såntdära. Så jag har liksom dragit mig för att att boka tvättid, men här om dagen så liksom kände jag att jag måste tvätta, så jag tog mod till mig och gick ut till den där maskinen och bokade en tid, vilket inte alls var svårt och sådär, och Ida-Lisa berättade för mg hur jag skulle göra för att öppna dörren och så. Så, idag har jag tvättat och det har ju gått bra!
Ikväll ska jag sova vid typ åtta eller nått för är så fruktansvärt trött och imon ska jag bara vara hemma hela dagen och läsa artiklar inför tentan nästa vecka, och kanske städa om jag orkar. Och så måste jag köpa papper till min skrivare för dom är slut och så, men det får jag göra en annan dag för imorgon orkar jag inte gå till affären och krabba med det!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0