Vi blev som dom andra.

Kära bloggen!
Jag skulle bara meddela att jag ligger i sängen och dricker te ur min 7dl stora matrjoschka-mugg och tentapluggar skiten ur mig. Japp. Nu är det endast fem pass kvar på min praktik innan jag ska tillbaka till skolan. Och imorgon kanskekanskekanske jag ska få vara med på en knäoperation, det ni!!

Och till Lizz som undrade lite om mina skor så kan jag säga att skorna som jag har i inlägget nedanför är från H&M, och alltså inte dom som kommer ifrån Have2have. Men, dom som jag köpte från Have2have heter så mycket som "Sixtyseven London", och finns förutom i svart även i leopard- och kamoflagemönster. Dom svarta verkar vara slut på Have2have, men jag har även sett dom hos Scorett, så kika där eller så kanske dom kan beställa in dom åt dig! Dom är ju så himla snygga + bekväma!

Kommentarer
Postat av: Lizz

Tack du är så himla söt! jag ska höra mig för.

2011-11-01 @ 22:18:59

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0