Igår och idag.

Igår var det fest och det var jättetrevligt och "arga-pandans" lillebror var på festen, vi typ dog haha ^^ Idag är jag inte alls så bakis, tack resorb, och det känns ju himla skönt med tanke på att jag ska kolla på finaste Timo om typ 3,5 timmar! Håller på att göra mig iordning och så. Ska cykla ner lite tidigare till stan och köpa strumpbyxor och lösögonfransar då alla mina tydligen har försvunnit? Säkert Ansgi som har ätit upp dom haha (nej, det får vi verkligen inte hoppas att han har gjort!). Iallafall. Jag har ingen kamera, varken igår eller idag pga jag har tappat bort min laddare till kompaktisen och minneskortet jag har till min nya kompaktis är för nytt för min gamla kamera och pallar ju inte släpa med mig systemisen såatte, japp. Blir inga bilder helt enkelt. Ska dock sno bilder från igårkväll när mina vänner lägger upp bilderna som dom tog ;D

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0