Så vackert, slutar andas, glömmer var jag är.

Idag fick jag sluta tidigare från praktiken eftersom det inte fanns något alls att göra! Blev happi eftersom om jag skulle gått hela passet (till 15:30), hade jag fått lite bråttom att fixa till mig och äta och allt sånt där, för jag ska på födelsedagsparty hos Marie idag! Nu hinner jag både vila, och äta, och fixa mig i lugn och ro.
Och imon ska jag kolla på Timo ♥
Och så blir jag lite smånervös om att det går ett rykte om att kent ska "announca" ett nytt album i slutet av september?! Vet ju inte alls om det stämmer, är ju liksom bara ett rykte... Vill ju helst inte att det blir ett överraskningsalbum som "En plats i solen", tycker inte om sånna överraskningar, vill ju liksom hinna bygga upp en förväntan och längtalängtalängta efter nytt album och sådära. OMG liksom! Så, OM det nu är nått på gång så hoppas jag bara att dom typ "ja men vi håller på med ett nytt album och det släpps i vår", eller nått sånt. Hade varit bäst så.


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0