Fear no darkness.

Idag har vi varit i stan en liten snabbis, och jag fick med mig en klänning och en tröja hem! Hade på mig mina hästskor vilket gick bra dom första 3,5 timmarna men sen så började dom göra ont. Fast det är värt det! Måste visa denna fina väskan som jag fick igår i födelsedagspresent (haha vet Ida-Lisa, nu har vi likadana... ^^), men eftersom jag är jag har jag redan lyckats kleta ner den läppstift, fast det gick bort som tur var!

Nu sitter jag i köket och hänger med mami när hon lagar lite mat, och snart ska jag baka någonslags kladdkaka till efterätt!


Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Haha vi har helt enkelt samma väsksmak ^^

2012-04-07 @ 23:14:40
URL: http://idalisapersson.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0