Home is wherever I'm with you.

Här kommer det lite bilder på vad jag pysslat med under tiden jag varit hemma:









Jag har alltså: tagit en morgonfika på Starbucks med mina syskon, firat min födelsedag här hemma med gulekaka + familj + moster & kusiner, letat påskägg och hittat påskägg, gett Ansgar påskpresenter, ätit påskmat, haft en tröja med harar på eftersom jag tänkte att det var påskharen och tillsist har jag varit ute med Ansgar i skogen så han har fått springa av sig lite!
Jag har förstås gjort en himla massa mer saker som att ansiktsmaska, åka till stan, träffat David och Pop, roadtrippat till Alvesta, haft en fyra timmars lång middag tillsammans med min lilla familj och en massa andra fina saker; jag har helt enkelt haft en himla fin påskvecka ♥

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0