It's not your fault that you're always wrong, the weak ones are there to justify the strong.


Woop woop hänger i skolbiblioteket precis som jag gjort hela veckan och ska göra i några veckor till, livet alltså! Jag får iallafall sällis av mina vänner, och nu har vi iallafall tagit helg och fortsätter på måndag, fint fint. Just nu lyssnar jag på Marilyn Manson för jag känner inte riktigt för att cykla hem än, mest pga att det snöregnar och blåser ute och jag glömde (läs tänkte inte på) att ta på mig vantar så frös ju ihjäl om händerna imorse. Dock har jag min regnjacka på mig och det var fruktansvärt smart utav mig att välja den imorse; pluspoäng till mig!

Lite såhär ser det iallafall ut när Kelly och jag är djupt koncentrerade på att läsa vårdvetenskapliga artiklar, och sista bilden är Kellys dator och bakgrundsbilden som hon ska bli motiverad av haha!


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0