Tänk om du kunde se hur processen tappar fart.

Gårkvällen spenderade jag inte alls i min soffsäng som jag planerat, utan hos Ida-Lisa tillsammans med henne och Catti vilket var himla trevligt! Vi gjorde världens godaste sallad, och sen kollade vi på movie. När filmen var slut så ville Ida-Lisa att jag skulle spela "stress" med henne, så det gjorde vi och JAG VANN!!!! Ja, jag vet att jag är både världens sämsta förlorare men också väldens sämsta vinnare, men alltså hon vann över mig när vi var i Norrland så det kändes inte mer än rätt att jag skulle få vinna nu (och bli lite för glad över det haha). Och eftersom vi alla är små nurses så började vi runt klockan två diskutera olika läkemedel och när klockan var halv tre så satt jag och "fassade" (alltså kollade på FASS) efter biverkningar och användningsområden och annat intressant! Åh haha jag bara älskar när vi blir sådär insnöade på vårt område och diskuterar sjuksköterskesaker i evigheter för det är ju så intressant och roligt och ja ni vet. Iallafall, jag var nog inte hemma förens klockan var runt halv fyra, och när jag cyklade hem från Ida-Lisa så hade fåglarna börjat vakna och kvittra och sjunga, och om det inte varit för att det var typ nollgradigt ute så hade det känts som sommar, fint.

Idag hade jag tänkt att iallafall sova till elva för då skulle jag fått sju timmars sömn, men vid klockan tio så började Ansgi sin lilla process för att få mig att gå upp aka. jama jättehögt och hoppa upp i sängen och gå runt på mig och en massa annat såntdär som gör det helt omöjligt att sova. Så jag fick helt enkelt gå upp. Förmiddagen har jag tänkt att ägna åt att städa i min lägenhet eftersom det inte alls är så rent och strukturerat som jag önskat att det var, och när det är klart så ska jag läsa igenom lite artiklar= kommer alltså ha en fruktansvärt tråkig förmiddag/mitt på dagen-dag. Får hoppas att det händer något roligare senare idag så jag inte dör av uttråkning.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0