If you're not dancing, then you're dead!

Igår var jag på fest som sagt, och jag hade det himla trevligt! Vi var först hemma hos Sofia och förfestade lite och chillade och sådära; och jag pratade engelska, vilket var ett framsteg eftersom jag precis när vi kom var så nervös att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen. Dock skedde engelskatalandet efter ett antal glas vin, men iallafall liksom! Sen när vi kände att vi förfestat klart så gick vi till BMB där vi dansade, fast jag kommer typ inte ihåg att vi dansade så mycket så vet inte vad vi gjorde resten av tiden där inne haha? Vet iallafall att vi drack lite resorb och det var väl en ganska smart idé faktiskt. Annars så sprang vi nog mest runt, tror jag, och när BMB stängde så cyklade alla hem till sig och jag och Ida-Lisa went crazy på facebook-chatten haha och sen somnade jag.

Idag är jag bakis, dock inte så bakis som jag trodde att jag skulle vara, fast vet inte om jag ska göra någonting annat än att chilla i soffsängen hela dagen och typ kolla movie. Vi får se.








Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0