Ett fel närmare rätt.

Efter att ha läst x antar vårdvetenskapliga artiklar idag känns min hjärna som en urkramad citron, vilket förstås inte är så skönt. Så ikväll har jag bestämt mig för att inte plugga något, utan bara ta det lugnt. Har lekt lite händig och sytt fast en krage på en klänning och det blev faktiskt himla bra! Funderar på att kanske ha klänningen nästa fredag då vi ska festa, men vi får se hur jag känner för det då. Och idag när jag cyklade till skolan så såg jag förövigt att björkarna hade börjat få knoppar= dom kommer snart att börja blomma och jag har varken mediciner hemma eller att hämta ut, så måste ringa och förnya receptet på dom nu på direkten ungefär! Ska bara komma på vart jag ska ringa; vet inte om jag ska ringa till vårdcentralen eller allergiläkaren, men det visar väl sig antar jag.

(Och idag är det sex veckor kvar tills vi åker på SiESTA! Åååååååh!)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0