Kent 19/8

Innan jag åkte till Spanien så var jag i Stockholm och såg på kents sista Sverigespelning för denna turnén. Orkade inte köa så länge, så jag var i Stockholm vid 12-tiden och då mötte jag upp Mattias så åt vi sushi på Panda sushi och sedan promenerade vi till Sjöhistoriska. Slog mig ner i kön, tror jag hade typ runt plats 210 eller nått, och Mattias höll mig sällis i nån timme innan han åkte igen. Läste lite bok, och sedan smsade jag Catti och undrade om inte hon kuden komma och hålla mig sällis så hon och hennes syrra kom och hängde lite med mig också. Insläppet gick bra, hamnade på typ 4e raden. Känner dock att jag egentligen inte kan så långt bak; folk har ju liksom inte koll på NÅGONTING!? Hörde till exempel att det visst skulle vara ett förband (NEJ!), att kent skulle gå på kl. 19 (NEJ!), att dom spelat Nihilisten och Rödljus på en annan spelning denna turnén (NEJNEJNEJ!). Slutsats: nästa turné måste jag stå längre fram så att människor vet vad dom pratar om.
Iallafall. När vi väntade på att dom skulle gå på så kom det naturligtvis VÄRLDENS regnskur men hade som tur vad min lilla regnponcho med mig så kröp in i den och gömde mig så klarade mig ganska bra från att bli blöt. Kl. 21 gick dom iallafall på och det var lika bra som vanligt naturligtvis. Som jag redan har skrivit en gång i bloggen så spelade dom Elever/Cowboys vilket kan ha varit det finaste jag någonsin har hört.
 
Efter konserten så skulle jag träffa Hanna och Towe och hänga med dom tills mitt tåg gick hem på morgonen efter, men eftersom det varken gick att skicka sms/ringa så irrade jag runt där ett tag innan vi tillsist hittade varandra haha. Vi åkte VÄRLDENS segaste buss till centralen. Lovar, resan tog säkert 45 minuter istället för 10 som den skulle göra pga skitmycket trafik. När vi väl var framme så gick vi på 7eleven och jag köpte cola light och en banan haha, och sen åkte vi hem till Hanna, satt en liten stund på hennes balkong och sedan gick vi och la oss. Så himla kul att få träffa både Hanna och Towe på riktigt!
Klockan 06:37 åkte jag tillbaka till Västerås och undrade mest när jag skulle få se kent igen.
 





 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0